1+1+1=3-1=2.. ♥

hon va första, älst & vakrast.
han va tvåa, mellerst & den bästa.
hon va trea, yngst & sötast.

vi förlorde det vakraste.
nu finns bara den bästa & sötaste kvar.
fast i våra hjärtan finns vi alla kvar.

jag är så rädd om det bästa jag har.
specielt efter att jag förlorade den vakraste.
jag tänker aldrig förlora den bästa.
jag ville inte förlora den vakraste,
men nu finns det inget jag kan göra.

ni får säga precis vad ni vill.
men han är det bästa jag har.
jag tänker strida mitt liv för han.
även om ni tycker att han kan stå på egan ben.
men tänk på en sak innan ni öppnar käften,
ingen känner han så bra som jag.

jag ska strida för den bästa, precis så som jag
strider för den vakraste.
jag kan inget annat än älska dom mer än nåt annat.


för mina syskon är det dyrbaraste jag har ♥

jag älskar dej, storebror, allt för dej, verkligen ALLT !







• Therese Ohlsson •


Kommentarer
Postat av: Annelie

Naaw.. <3 Vad gullig du är mot din bror och syster :)

Din syster kommer ALLTID finnas med dig. Oavsett om du tror på det eller inte så finns hon runt dig hela tiden och vakar över dig :)

Kram

2011-09-02 @ 01:18:01
URL: http://alvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0