vi ser tbx i sisådär åttondeklass !!

4 timmar innan skolan började, upp & duscha, torka håret, platta håret, sminka sej, topera håret, sminka sej, på med perfum, sätta på sej kläder, byter kläder, ta lite bilder, platta håret, byta kläder en sista gång, sminka sej en sista gång, ta lite bilder en sista gång, cyckla till bussen, missar bussen, ställer sej bakom busskuren & tjuv röker, tänk om mamma eller pappa skulle åka förbi, även om dom redan har börjat jobbet..??

väl i skolan så träffar man dom bästa (evelina, tilda, elli, madde, bella & jessica) med flera, men ni va mina bästa vänner !! innan man går på lektion så ner & kolla sminket !!
lektion, man sover !!
rasterna va bäst, då fick man leka med dom bästa !! men för det mest så skolkade man ju såklart.. jag mins så väl hur jessica försökte få mej att gå på lektionerna & jag ville väl vara snäll mot henne och gå på dom, men gick nästan lika fort som jag kom till lektion..

lunch rasterna, vi alla åt & satt och komenterade hur alla såg ut, berättade om verkligen om allting, satt där nästan hela lunchrasterna, om det inte va äcklig mat så klart, ner till ica & köpa något att dricka eller äta, eller Sara's & köpa godis, sen gick vi alltid bakom ica & tjuv rökte, man va nojjig så fort det kom en människa, tänk om det va nån som någon av våra päron kände och att dom skulle skvallra för dom??
eller så gick vi alltid till en grillplats uppe i salabacke, ganska långt från skolan så ingen skulle se oss !!
hahaha gud!!

efter skolan gjorde vi nästan alltid någonting roligt tsm, eller så åkte jag & jessica hem till henne, åt, pluggade, eller jessica pluggade & jag sov (a) sen cycklade vi hem till mej & red !!


helgerna så vi drack sprit, blev piss fulla, satt och grät & spydde !!
tjejmiddagarna (sex in the city) kvällarna hemma hos bella i årsta. det va 20 minus ute, ändå gick vi i klänningar & sommarkläder med TJOCKA vinder dun jackor !!
jag kommer aldrig glömma hur högt vi lät, man hörde säkert oss flera mil bort..
och alla dessa "snygga" killar som man smsade med & va så stol över & visade för dom andra brudarna, likadant med dom, hur glad man blev när "han du vet vem" smsade till en !!
alla oseriösta förhållanden med alla dessa fjortis killar & hur man höll på med verkligen det första bästa man fick tag på hahahah !!

vi gjorde betydligt mkt mer roligt, vi har sjuka minnen tsm brudar (basen) !!
jag saknar oss & alla minnen !!



dom vääärsta fjortis bilderna får ni tyvär inte ..

  

  




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig therese /e

2011-05-14 @ 15:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0