älska mej eller hata mej

jag är sjukt less på er & jaa ni vet vilka ni är ..
är jag i eran närhet med andra är ni neutrala, är jag med er själva är ni underbara, men när jag inte är med er går snacket som när sanden rinner mellan fingrarna på mej..
jag kan inte säga att jag älskar er, ni är äckligt jävla falska, nästan alla av er..
& jaa ni har säkert märkt att jag har börjat ignorera er & det är juuust för att jag är less på er..
jag fattar inte problemet med att va mogen nog att stå för vem man är och inte göra som alla andra tyckeroch tänker.. skaffa en egen jävla vilja för i helvete... gahåååhhh....
väx upp och bli starka för i helvete, stå på era egna ben och försök inte balansera på någon annas ben som inte själv har kraft att stå på dom..

"på pojkarnas lista, står du högst i topp
men blir bemött som du vore trash.
för killen som har snott dig på höga belopp,
vill inte ha nån fru, bara cash.
han e en sån man, som sol-o-vårar, tar allt du har.
sedan, blir du, lämnad i tårar
utan någonting kvar."

gaahh, skaffa er en egen vilja, svaga människor !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0