hej 2011

hej bloggen & alla bloggläsare !

som sagt så va det ett tag sen jag bloggade, men tänkte börja blogga igen, dfet händer ju saker i mitt liv varje dag nu för tiden..!
fast nu innan jag börjar blogga så ska jag uppdatera er lite om mitt liv & vad som har hänt den senaste tiden :)

nu för tiden har jag "blonda slingor" i håreet, va elvira som fick mej att färga håret på lovet & det blev väl inte allt för fult höhö...
sportlovet spenderade jag för mesta del med min underbara elvirraaaa! vi va nog dragna varje dag, haha !
sen har det fan inte hänt så mkt mer.... :o
eller jo, det värsta som skulle kunna hända i mitt liv har hänt..
jag & daniel har gjort slut.. :/
det blir nog ett litet inlägg om han efter det här, måste skriva av mej lite känns det som...


här får ni en söt bild på mej & elvira från sportlovet :*


puss theresseohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0