det kommer alltid sol efter regn

"ju mer jag tänker på allting så blir jag mer deprimerad, men det är ändå någoting innom mej som säger: sluta att ge.. vi ser tillbaka på året som du kastade bort efter tre dagar.. men jag börjar tro på mej själv igen! mörkret har ljusnat & jag ser dej klart, molnen har skingrat sej & allting har blivit uppenbart.."

jag har lärt mej att förstå att jag klarar mej utan dej, men du kommer alltid vara en del av mitt liv..


förklaring till varje bil i bilden..
översta raden till vänster
1- estetiskt foto i skolan "ca 9 månader tsm"
2- thunmnaskolan "ca 3 månader tsm"
3- hemma hos han "ca 5 månader tsm"
4- på stan  shoppa "ca 10 månader tsm"
5- sommarlovet hos dej "ca 7 månader tsm"
6- på väg t våla "ca 7 månader tsm"
7- sover "ca 8 månader tsm"
8- hemma hos dej "ca 1 månad tsm"
9- min födelsedag i näset "ca 5 månader tsm"
10- hos linus "ca en månad innan vi blev tsm"
11- första dagen i ettan "ca 7 månader tsm"
12- på väg hem från bjk "ca 6 månader tsm"

andra raden från vänste
1- bjk badete "ca 6 månader tsm"
2- 9an thunman "ca 2 månader tsm"
3- 9an thunman "ca 3 månader tsm"
4- sommaren 2010 "ca 6 månader tsm"
5- sommaren 2010 hos mej "ca 7 månader tsm"
6- thunisien 2010 "ca 7 månader tsm"
7- thunisien 2010 "ca 7 månader tsm"
8- hos mej i knivsta "ca 2 månader innan vi blev tsm"
9- hos mej i knivsta "ca 3 månader tsm"
10- på väg t skolan "ca 5 månader tsm"
11- ute i knivsta "ca 1 månad innan vi blev tsm"
12- på bryggan hos mej i knivsta "ca 3 månader tsm"

"glöm aldrig att jag älskar dej, min snuffe"

puss theresseohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0