♣ 25 mars 2011

god eftermiddag bloggen :)

idag har jag vart duktigt & gott i skolan, vilket jag brukar göra ! :)
har haft genomgång typ hela dagen om hydralik, it sucks..
igentligen skulle jag på fest ikv men det är inte lätt när jag är en bitch,
alla går inte ihop sej med mej, haha så det sket sej ;)
aja, hoppas i alla fall att mina fp10a pojkar har det kul ikv,
jag älskar er mest!
efter skolan åkte jag med Harald hem, jävla söt pojkkeee dedär hihi :)
när jag kom hem åt jag 2 billys, as gott haha :D
nu ska jag duscha & fixa mej sen åka t stan & träffa oscar sötnos!
ikv blire supaaa ändå hihi, busflicka (a)
jag hade tänkt åka till jenny älsklings syster, men jag tände ljus för
henne hemma istället, det va så kallt här utan henne!
åhh vad jag saknar dej älskade syster :'/♥

hon på bilden, är B Ä S T !


puss theresseohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0