♣ 21 mars 2011

goddag underbara DU!

gick upp tidigt idag.. ah fast nää, försov mej.. så åkte bil med bror min till skolan!
haha igår kväll när jag prata med robin i skype sa jag t han att "om du inte är i skolan senast halv 9 i morgon kommer jag aldrig mer prata med dej", så kom jag själv försent, hihi förlåt!
när jag väl kom t skolan satte jag mej i kafeterian med mina söt pokjar i klassen, robin, oscar, lundin, jocke, victor typ :)
vi satt & bråka om vi skulle åka t marians eller max & äta, jag ville äta på max & jag som vanligt fick min vilja igenom, hihi (a)
vi tog bussen t max, åt massa gotttt ! sen gick vi t biltema & kollaaa pryttlar, sen leksaks affär & efter det in på onoff, jag köpte ny mobil! sen åkte vi ner på stan, robin, jocke & victor gick med mej & låste upp mobilen jag hade köpt, sen åkte victor hem..
robin jag & jocke gick t station efter att ha suttit en stund i solen, mihi!
robin tog bussen hem & jag & jocke tog bussen t sävja, han skulle hem & jag t stallet :)
va i stallet ganska länge, sen åkte jag ner t stan igen & skulle ta tåget hem, somnade på tåget & vaknade i tierp haha, inte första gången kan jag säga ;)
men tog tåget hem därifrån, dirket när jag kom hem kirrade jag mobilen, men hade jag pengar på den då? NEJ..
så ringde pappa & fick pengar på mobilen, jag älskar min pappa!♥
packade mina grejjer sen tog jag tåget till uppsala igen, träffa mina pinglor i stan :*
sen åkte jag till eriksberg där robban hämtade mej så åkte vi hem t pappa, jag gjorde mat när jag kom hem t alla hihi, duktig flicka !
nu börjar det här inlägget bli väääldigt låååångt, ni ska inte bli läs trötta, jag hatar själv att läsa bloggar med långa innlägg haha ! men typ duschade sen gick jag & lag mej !

nu börjar det dra ihop sej mot sommaren, FJÄRIL på min ponny ♥
 

puss theresseohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0