♣ 19 mars 2011

tjatja bloggisen :)

vaknade vid 10 idag haha, kom inte hem förän 5 i morrse ;)
gick & duscha & åt etc.
sen vid ett tog jag & oscar tåget till uppsala :)
när vi kom dit tog vi bussen vidare till morgongåva, vi hade skit kul på bussen!
hahahah "DET SMAKAR SALT!"
det gick på 2 random männiksor vid ica maxi, hahaha!
dom hade aldrig åkt buss & skulle till deras sommarstuga i järlåsa..
randomen- kan man betala med pengar? "till buss chaffören"
chaffören- nej, med bankkort eller skicka sms biljett
randomen- aha, hur gör man då?
chaffören- skicka ulv1 till nummret
randomen- vad är nummret?
chaffören- hum...
3 min senare
jag- 72472 är nummret
randomena sätter sej brevid oss på bussen..
randomen- vad vare för nummer sa du ?
jag- 72472
randomen- 77427?
jag- nej, 72 4 72..
randomen- tack
5 min senare
randomen- vad va nummret?
oscar- 72472
randomen- en gång till?
oscar- 72472
randomen- 72724?
oscar- NEJ 72472
randomen- okej tack
2 min senare
randomen- vad sa dom att det va för nummer?
varken jag eller oscar svarade..
2 min senare
jag- ge mej mobilen så skickar jag 2 biljetter åt er...
randomen- åhhh tack va snällt, ungdommar kan allt om tekniken nu för tiden..
jag- mummlande för mej själv, ah svårt att skicka 2 jävla biljetter..
jag- ah varsegod, nu har ni 2 giltiga biljetter
randomen- åh tack va snällt !

asså hahahaha, jag fick damp... jävla retardes... kan det va så jävla svårt att skicka 2 jävla sms biljetter hahahhaha ?
aja, när vi väl va framme i morgongåva gick vi till ica, jag tog ut pengar & sen satte vi oss utanför i SOLEN !
ringde lisa kusin vitamin & sa att vi va vid ica, så kom stoffe & hämta oss (hennes pojkvän)
åkte hem till kusiiin, drack teh & myste ett tag!
sen till det vicentliga, stoffe pierca min tunga!!
gjorde inte ett dugg ont faktiskt, men va väldigt konstigt i munnen, kändes som jag ville svälja den, den va lixom ivägen hahah ! :)

va där typ en timme efter, sen tog vi bussen till uppsala igen, både jag & oscar somnade på bussen, myss (a)
sen åkte vi hem till oscar & va där hela kvällen!

svullen tunga.se !
men här har ni bildbevis!!!


puss theresseohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0