♣ 17 mars 2011

hej underbara dag

åkte med oscar till skolan, hade fordons el lära prov det första på morgonen...
det gick väl hyffsat, kändes bra hihi :)
efter vi hade skrivit prov satt vi i kafeterian tills våran lärare kom & satte sej med oss, kändes som att det va dags att gå på lite lektion då haha, åh jag älskar niclas (min lärare då..), han e så ful :D
gjorde typ ingenting fram till lunch, efter lunch hade vi peo(min andra fordons lärare) & jag hatar han på ren svenska....
så va typ på lektion i 20 min sen gjorde jag annat, tex satt vid datorn med söt pojkarna i klassen !
efter skolan åkte jag med oscar, han skulle göra nån "sätta nålar i kroppen grejj & må bra sen..!?" haha, såg sjukt läskigt ut, han låg där med en decimeter långa nålar som stack ut ur hans ben, haha & några rundra grejjer på ryggen hahahah ! men oscar tyckte det va skönt i alla fall ;)
haha bild på oscars rygg, efter "några runda grejjer på ryggen" ;)

efter det gick jag med han till hans buss, han skulle hem..
så jag åkte till min älsklings polle, pussiluss på min ängel !
tog bussen t station, träffa mamma, tog tåget hem & nu sitter jag här..
ibland älskarjag att vara själv, jag tänker så mycket på allting som händer omkring mej & ett citat jag har i huvudet hela tiden är "det kommer alltid sol efter regn, men det slutar inte regna för evigt bara för att det blir ljusa tider, men solen slocknar heller aldrig.."
jag älskar allting just nu, allting löser sej, trots allting..


btw, jag har förlovat mej, mihih !!!!!!!!
facebook is my life


puss theresseohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0