♣ 14 mars 2011

hej bloggisen :)

jag vaknade klockan 12 idag...
mobilen är trasig så har ingen ringklocka på morgonen,
sen vågar min mamma knapt väcka mej längre :o
när hon bodde i rasbo så skrek hon på morgonen så man vaknade,
nu går hon in i mitt rum & pratar med mej & tror att jag ska vakna :o
hahaha, komiskt..
ah idag skulle jag i alla fall åkt till oscar, som ligger hemma & har ont i
sin lilla fot, hihi :)
men som sagt så är min mobil trasig så jag får inte igång den..
så det blir till att stanna hemma idag om jag inte lyckas ladda den lite...
jag snacka med pontus i skype till typ 5 inatt sen somna jag (a)

jag har as ont i nacken & nyggen :/
sitter & lyssnar på massa gammal musik, det är underbart !
det hoppar upp 100 minnen i huvet på mej hela tiden & jag älskart! mihih :)

jag gör ett inlägg senare ikv så ni får veta vad lilla tessh har gjort idag :)


men nu får ni en urgullig bild på fjortisarna i min skola hihi ! :)

från vänster
daniel, emil, jack, joel, robin, tobbe & emil hihi :)
töta pojkar !


puss theresseohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0