♣ 12 mars 2011

hej idag igen bloggen & läsare :)

vaknade hos oscar idag, myss! åt frulle, sen skulle
oscar på träning så jag åkte till min polle & fixade henne,
sen åkte jag hem & duschade & prylar, började städa men
sen ringde niclas & sa att jag skulle inte t stan ist, så ja
åkte med första bästa tåg in till stan.
på tåget in till stan ringer metin mej, då är han & niclas i örbyhus hahah !
träffa johanna & billy på väg in till uppsala, så vi gick till donken,
sen tillbaka till station & tog tåget till örbyhus..
när vi kom fram träffa vi metin & niclas,
sen börja vi gå hem, då kmr elvira, frida, robin, daniel,
joel, km, pontus & emil, så vi går hem t mej & super !
trevlig kväll men ändå skit tråkig haha !
niclas johanna & billy skulle ta tåget kvart över ett men det kom aldrig,
haha niclas fick damp, ringe polisen & taxi och försökte ringa ul hahah !
aja, vi tagga hem t mej, gjorde hamburgare åt folket haha, sen ringde
jag oscar & sa godnatt !
btw, jag & oscar förlovade oss igår (drivgrejj) hihi, min man !

old pix at me !


puss theresseohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0