♣ 11 mars 2011

hej hej hejsan hej :)

vaknade vid 6 i morrse :)
duschade & fixa mej, gick ner till tåget med mamma,
tog tåget till uppsala, tog anslutningsbussen till skolan,
gick & mötte oscar, träffade robin oxå.
hade svenska, skrev ordkunskaps prov, gick väl sådär..
va med på engelska lektion med klassen, efter de satt jag &
pratade med emil, emil & kalle i koridoren ett tag.
sen gick jag ner till fred, oscar & viktor som vänta på bussen.
åkte med dom ner på stan, åt på subway, så kom robin &
gjorde oss sälskap. dom träffa jacke & jag åkte till stallet.
gav pollarna lunch hö & fixade min ängel.
åkte tillbaka till stan & träffade oscar & viktor.
viktor åkte hem så jag & oscar gick lite på stan,
sen åkte vi till lundellska & träffade niclas.
när han hade slutat åkte vi ner på stan igen & träffa metin,
dom skulle hem till niclas så jag & oscar åkte hem till han.
kollade på tv & åt mat, sen åkte vi in till stan igen,
han skulle till fyrishov & vara med niclas & nån mer & "träna" hihi.
så jag åkte hem, duschade & fixa mej, sen åkte jag till stan igen,
tog bussen till fyrishov & träffa niclas & oscar. gick hem till niclas,
träffade metin där, sen gick vi till bussen, åkte ner på stan,
tog bussen t björklinge, haha kom dit, träffade emil, emil & elvira.
vi tog bussen till uppsala, somnade i oscars knä (a)
men vakna & mådde inge bra, hahahaha!
när vi kom till uppsala köpt oscar metin & niclas K O R V !
haha, sen gick jag & oscar till bussen och åkte hem t han, däcka typ på 2 sek.
mysiggttt!

gammal bild på mej, men hitta inget roligare..


puss theresseohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0