tisdag kväll

hej hej bloggis
idag efter middagen så gick jag & min pöjkvän ut till dagiset i knivsta, där vi träffade den söta pricken madelene!
vi gick typ till fotbolls plan och va där inte länge alls, sen gick vi in på nordan (fritidsgården).
va där typ hela kvällen fram till 9, vi satt & tittade på idol :)
sen när nordan stängde så satt jag daniel maddis & acce och snacka typ as länge, jag & maddis dansade, hihi :)
nu sitter jag hos daniel & jag är iskall, ska äta en jogurt haha stavning? sen ska jag mysa & titta på film med äälskling ♥
imorgon börjar jag inte för än halv 11 så lägger nog in en lite text innan jag åker till skolan, sen har jag datakunskap så skriver nåt då oxå säkert.
jag hoppas på att jag inte får nåt gips i huvudet i morgon så jag slipper ha huvudvärk :)
jag skulle skriva nåt men kommer inte ihåg, alla smsar så jag tappar bort mej, fy på er !
aja, nu blir det en bild, sen får ni en puss sen ska jag mysa.

bild från tunisien från i sommras med älskling !


puss tessh



Kommentarer
Postat av: Daniel

Fan va kul vi hade efter nordan ! Puss <3

2010-09-22 @ 11:03:42
URL: http://anderssssoooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0