huvudvärk..

hej hej bloggisen igen idag :)
nu har jag precis kommit hem till daniel efter skoldagen.
vi hade sovmorgon till 12.20, as skönt !
första lektion pratade vi om typ krig i världen, blev värsta forumet bland några..
aja, sen hade vi fordon, jag robin & robban fick plocka isär en motor, så tröttsamt höhö..
tråkigt oxå, det är inget specielt med att plocka isär en motor, dessutom äckligt lätt..
ah när vi hade plockat isär hela motorn så skulle vi skriva om det i fordons boken, med det va typ 20 min tills vi slutade så vi orkade inte gå upp till skåpen & hämta böckerna så vi gjorde typ ingenting resten av lektion..
gick typ runt och titta va alla andra gjorde. jocke slog mej med gips i huvudet så nu har jag skit ont i huvuet..
aja, snart ska vi äta, sen ikv ska jag leka med madelene !

btw så älskar jag när daniel fixar håret på mornarna, han e så söt då !!! (a)


puss tessh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0