hej

jag orkade inte blogga igår :)
men aja igår va jag i skolan,
skulle vara med robin w & robban & sätta ihop en motor, men dom lyssna inte på mej & gjorde fel 3 gånger & så fort jag öppna munnen fick jag bara höra att jag skulle vara tyst för jag kunde inget....
aja, så jag sket i dom & gjorde klart de som skulle göras på polon :)
haha emil & robin skulle starta deras moto så smälde de, haha fyfan va jag skratta, söööötttaaa !! :)
ah sen hade jag inget att göra så jag gick runt med emil & robin och gjorde ingenting :)
jooo vi kollade vad det va för fel på en bil som inte ac:n funkade på hihi :)
aja, efter skolan åkte jag hem åt, sen deckade jag vid 7 !
as skönt att sova tidigt :)

gammal bild på mej :)


puss tessh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0