» epa träff «

hej hej bloggen
min lördag har vart helt underbar med andra ord !
i morrse va tilda här som jag redan har berättat :)
efter hon åkte hem gick jag in i duschen,
efter de gick jag upp på mitt rum & mös med daniel,
sen somnade vi, hihi (a)
vi vaknade kl 18.00 & insåg att vi skulle vart uppsala då.
aja, jag fixade mej sen skyndade vi till bussen :)
vi han precis med sista bussen till biltema :)
vi gick till max & träffade alla muppar där :)
"manne,emil,adde,stefan,dennis,dan,michelle,sandra&charly"
när alla hade ätit klart gick vi upp till biltema parkeringen.
stod där ett bra tag, prata och massa.
sen drog vi några vändor på stan !
jag åkte med adde&dan !
sen tbx t biltema, haha va där ett tag sen skulle vi åkte igen,
då kom polisen !! stoppade charly, jag tyckte grymt synd om han !
men det visade sej sen att polisen inte fick igång hans epa !
snacka om att ha tur :)
aja, när polisen hade dragit så drog typ alla, va väl vid 11 tiden.
då gick jag daniel manne & dan mot centrum.
sen tog jag & daniel bussen hem.
när vi kom hem satte vi oss vid tv:n & kollade på en as äcklig film,
mådde typ illa, uche !!
sen nu orkade vi inte va upp längre så vi gick & lag oss,
fast jag höll på glömma bloggen, men det gjorde jag inte nu som¨tur är !
hihi, ordning på mej !
btw, pontus är en elak människa ! :)
nu ska jag mysa med daniel.
jag bloggar i morgon !



puss tessh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0