at' alexander ripman

hej bloggisen :)
idag har jag vart i skolan, fick göra lite på polon med emil & jocke sen hade vi inte ett skit att göra, så vi satt & jobbade i böckerna ist :) sen sista lektion städade vi hela fordonssalen :p
efter skolan kom maddis till boland :)
aja, sen åkte vi ner på stan en stund, sen tog vi bussen till knivsta ha!
när vi kom till knivsa gck maddis hem & jag,daniel & ripman åt på city pizza :)
efter de tog vi bussen till alsike & nu sitter jag hemma hos ripman :p
ikv vet jag inte riktigt vad som händer, om vi ska dricka eller om vi bara ska chilla i knivsta :p
i morgon bär det av till johannes :):)
nu orkar jag inte skriva mer, skriver kanske ikv ! ;)



puss tessh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0