med frugan

hej bloggis :)
idag har daniel vart på am kurs hela dagen så jag har lekt med maddis hela dagen.
vi träffades vid dagiset sen gick vi ner till ica, att där typ hela dagen, sen gick vi upp till thunman, tog lite kort & så haha ! sen skulle jag gå & möta daniel vid tåget & maddis skulle hem & äta.
när jag träffade älskling nere vid ica handlade vi mat åt oss, amanda & kakil :p
sen gick vi hem & åt, efter maten gick vi ut & träffade maddis igen, gick till nordan, va där och kolla på typ 2 filmer, sen kom emil så vi åkte lite bil med han :) sen tbx till knivsta, va på nordan en liten stund, sen tagga alla hem..

min fru & jag ! jag älskar dej frugan ! ♥


puss tessh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0