måndag - tisdag

aahej !
jag har inte haft tid att blogga !
i måndags i skolan hade vi tråkiga lektioner, som vanligt när vi har kärnämnesveckor...
aja, jag skulle läsa ut sen bok tills på tisdag (alltså dagen efter) så jag fick srping panik till bibblan & låna boken,
när jag kom hem deckade jag i soffan, vilket kanske inte va det bästa när jag skulle läsa ut en bok på ca 200 sidor :p men men, jag tog tag i det när jag vaknade, läste 7 kapittel av 9 st !!
sen vajag alldeles för tröt & klockan alldeles för mycket..
aja, tisdag så hade jag engelska på morgonen, tråkigt som strutsingen ..
efter engelskan hade vi svenska & jag läste ut boken i början av lektionen, sen hade vi diskusition om boken, ganska roligtfaktiskt ! (jag får damp på skolans tanjentbord, går knapt att göra emmellanslag, sådet ser lite konstigt ut ibland :p)
aja, vi hade typ inga roligalektioner alls, sista lektion hade vi foto, as roligt :) pontus hade åkte medmin epa tillskolan, åhhhh ÄÄÄLSKARRRR (aa)
tog typ 100 kort på min fula epa, hihi ne tööttaa !!! :)
aja,vi slutade halv 5, as jobbigt. gickmed grodan & pelle till station, pelle & jag tog samma buss hem, robban kom & hämta mej vid bussen, när jag kom hem deckade jag som vanligt :p
ah sen vid typ 9 eller nåt kom min lillasnuffe puss :)
han duschade sen klippte jag han, hihi blev lite kort men det växer som ogräs så det gör inget, dessutom e han sötare i kort år, mihihi :)

en liten bild jag tog på foto lektion, awsome (a)


puss tessh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0