thereseee

"allt e helt fuckt up, jag e helt jävla cepe grinig, men ändå grymt glad över helgen som va?"
aja, vi får göra om ett ist :)
ja som sagt, idag har jag bara legat & grinat :)
äälskling va här ett tag vid 5 :)
myyyyysigt, åh vad jag älskar den människan !
senare on the night, t stallet :)
jag säger bara:
BITCH !!
känner du dom ??
nej !
hahahahahhahah, jävla tööntar :)
åkte hem igen efter stallet :)
nu har jag ätit god jävla mat & chips !
smsat massa med massa roliga människor :)
haha, jävla töntar !
åh jag vill bara bort långt åt helvete här ifrån ibland..
såklart ska kul blogg.se inte funka, så de blir ingen bild !
de blir hiss & diss ist :)

jag hissar
att det håller på bli vår

jag dissar
att bara för det blir vår kmr spindlar & flugor fram, uche


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0