sportlovet i Lindvallen med bästa

hela mitt sportlov har spenderats i Lindvallen & åkt skidor för första gången i mitt liv !
jag åkte dit med äälskling, amanda(daniles lillasyster), jonte(daniels lillebror), ullrika(daniles mamma), bosse(daniles pappa), jenny, acce, diddis & annika(diddis&acces mamma)
första dagen va ju inte den roligaste kan jag säga ..
jag ramlade & landade på ansiktet några ggr, puuust ..
men aja, träningsvärk nästa dag ..
sen i veckan gick det bara bättre & bättre ..
på tisdagen va det kvälls öppet så vi åkte då, hur skönt som hälst ..
på tors-/fred-/&lördagen åkte jag bättre än danile !
fast han åkte snowbord, haha (:
det va i alla fall skit kul !
vi gjorde annat än bara åka skidor ..
linus va & hälsade på oss på torsdagen tror jag det var..
pusssss på lindvallen ! <3333

(bilder laddar jag upp på det här innlägget senare, min j*vla f*tt blogg vill aldrig som jag vill punkt puknt puknt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0