snopp

hahahhha, sämsta rubriken men jag hatar rubriker :)
kmr ändå aldrig på nått vettigt :)
pusssss på det :)
haha, skola i dag, jag hatar skolan ! :)
efter skolan hem t älskling & myste :)
åt mat sen åkte vi till sthlm med acce :)
(jag hatar acce&andersson, dom e efterblivna:))
aja, jag & älskling åkte hem :)
acce åkte hem senare, & under tiden vi väntade på han va vi på nordan :)
där va några söta prickar & några fula prickar :)
pussss på att maddis e sveriges sötaste människa :O
åh, hade jag var kille hade jag vart tsm med henne :) hihi :)
hahahhaha, jag e tönt, I know :)
aja, senare gick hem t älskling, åt vofflor typ :)
och hjälpte han & plugga :)
sen hämta mamma mej :)
nu ska mamma & jag kolla på skräck film :)
typ, Dead Silence heter den, ska typ va skit bra :)
i morgon händer det mkt :)

bild från i sommras, jag älskar min ponny !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0