ni förstår inte hur mkt jag saknar er

"när jag inte hör din röst, känner jag mej tom,
saknar den tröst som jag fick från dina ord,
det värst av allt, är att du inte bryr dej,
asså jag gav dej en till chans, fan jag gav dej mitt allt,
när jag va ledsen torkade du mina tårar,
när jag var ensam så slapp jag bli sårad,
det fanns nånting i dej som fick mej förstå,
att det va menat att det skulle va vi två,
du va speciel, mitt allt min bästa vän,
men det händer igen, att jag blir lämnad själv,
jag saknar din röst, det blickar till en känsla,
snälla titta på mej; jag vill inte vara ensam,
det gör ont att veta att jag faller ner,
jag ler mot vinden jag pallar fan inte mer,
du rev upp ett sår i mej som aldrig mer läker,
de va vi två emot världen, nu är allt förgäves,
jag vill leva för dej till jag slutat andas,
vill vara med dej, vill inte ha någon annan,
jag finner sanrt inga ord, jag känner mej tom,
min tårar blir till blod och gör så jävla ont,
kan inte släppa dej nu, för de va du som fick mej
upp leva kärlek tillslut, så snälla du,
du vet att jag vill ha dej tillbaka, vill inte hamna
i tårar sen när jag vaknar, mina minnen blickar fram
till vår vänskap & vänska blickar tillbax till en saknad,
men om jag drömmer så vill jag gärna vakna,
för allt jag vill är att få dej tillbaka,
jag skulle korsa öknen för att ge dej hjälp,
bränna mej på brinnande kol, om & om igen,
du fick mej att gå igenom eld & vatten"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0