kåt ;o

hahahaha, min rubrik ! :)
idag har hänt mkt & inget typ :)
började med att jag & älskling vaknade & åt frulle :)
sen kom teden på besök :)
han skjussa mej t stallet & sen fick dom för sen att tvätta bilden :)
men teden hade inga pengar så åkte hem t älskling :)
sen när vi kom t statoil va de för dyrt, hahahaha :)
så vi åkte t uppsala & åt hamburgare ist :)
sen åkte vi runt i stan typeee :)
sen t knivsta, lämna älskling hos han :)
tvätta alex bil :)
sen åkte han & jag t hälso sen ica :)
sen hem t mej :)
va här ett tag, sen skulle alex hem, hahahhahah :)
jag satte mej vi datorn & norda med :)
sen duscha, prata i tele med äälskling :)
sen nu sitter jag här & klockan e halv 1 :)
kanske ska sova, skola i morgon :/
btw, dagens händelse, min mamma & min underbara maddis mamma har kännt varandra sen som va små:O
de blir en ffin bild på mej & maddis ba därför :)
pussssssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0