i rejmyre bor min bästa vän

hej hopp liten snopp ?
jaa, vi börjar, lördag morgon ! jag & mamma åker till rejmyre/norrköping för er fattiga som inte hittar på kartan vart rejmyre ligger, haha ! vi åkte t nettan & åt mat, sen till stallet, efter en stund kom virre & hämtade mej med brum brum bilden ! inte hennes bil då da. aja, va hos henne, gick & åt pizza, gick hem, dega halva kvällen, kolla på mellodi festivalen, nördigt I know.. men de va myyysigt, sen gick vi ner och fissa oss, hihi . sen gick vi ut, träffa abbe sen gick vi till andy, höhö. va där hela kvällen/natten typ, vi va inte hemma förän 3 eller nåt. sen bliev det balder, & jag somnade.. söndag, jag vaknade, pratade med min bästa vän med namn kallat veronica snyggging hjalmarsson! pussssss.. sen kom mamma & vi åkte hem :) när vi kom till knivsta, träffade jag älskling vid ica, sen träffa vi avand lisa & felix, va med do mett tag, sen gick jag lisa felix & äälskling ner t särsta, hur skönt som helst så länge solen tittade fram :) sen dök den i moln så jag & äälskling gick hem t han, (ojojoj, det här blir nog mitt längsta inlägg..) myste & så, sen åkte vi med mamma t alsike, sen till stallet, sen hem t mej, sen till daniel, för han skulle äta, sen cyklade jag & han hem t mej & när vi va fframme insåg jag att jag inte hade mina hemnycklar på mej, för dom låg i min andra jacka , jippi ! vi fick cyckla tbx hem t han, så vi myste & kollade ¨på tv, sen vid 10 kom mamma & hämtade mej, nu sitter jag här & pratar massa med jessica, jag saknar den pricken ! (de va ju inte specielt många som blev glada över att jag ska flytta.. vänner? ) nu ska jag gosa med min kudde, pussilussi!





tjing therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0