gå vidare ?

jag ville aldrig att det va så här det skulle sluta
jag sa till er att jag alltid kommer att älska er
och det står jag fast vid att jag oxå kmr göra
men det är svårt att älska personer som inte
bryr sej ett skit om en längre
vist, jag kanske inte har brytt mej specielt mkt
under vintern, det kan jag hålla med om
men när jag faktisk bryr mej & vill ha tbx er
får jag bara en skopa skit tbx av er
ja, det kmr bli jobbigt att flytta från knivsta
för att jag har hittat vänner här
men ni tror inte jag tyckte det va jobbigt att
flytta ifrån er eller ? ni va trots allting jag
levde för & det vet ni likväl som jag vet
och ja, det kommer inte vara som nu
med daniel, men jag kommer fortfarander
älska hem till högsta grad för han är mitt allt
han fanns där för mej när jag inte hade er ?
jag vet att ni bryr er olika mkt, det har jag märkt
men det är inget jag kan göra någonting åt
jag har trots allt inte brytt mej specielt mkt
om att vara med er, även om jag har tänkt på er
varje dag i 7 månader nu
och jag har försökt tagit tag i att lösa allt & vara med er
men det har väl alltid vart så att ni tagit mej förgivet
eftersom att jag alltid har kommit till er
och jag menar inget illa med det
jag får skylla med själv att jag har gjort det
det är bara jag som mår dåligt at det i slut ändan
men jag ville inget annat än att ha er kvar
men ni vet likväl som jag att det har vart mkt
i mitt liv & jag vet att ni oxå har mkt
jag ville helt seriöst inte att det skulle bli såhär
men jag försöker i alla fall ta tag i det nu
och det va ju ingen av er som blev speciels "glada"
över det, jag försöker värkligen..
jag trodde på oss, men det tog tydligen för lång tid




Kommentarer
Postat av: Anonym

det känns bara som det inte finns ngt mera att säga ...

2010-03-15 @ 21:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0