dag på dag ..

dagarna bara flyger iväg ..
har redan gått 2 veckor i skolan sen det va lov .. pust .. :/
aja, vi har mkt med nationella nu i engelska & svenska ..
sen har jag skrivit klart min svenska uppsatts,
sen har jag börjat fördjupa med i so uppgiften,
sen skriver jag & daniel en låt på musiken,
sen i morgon ska jag skriva matte prov,
sen teknik prov nästa vecka ..
ojojoj, men det känns inte specielt jobbigt,
det mästa flyter på , hahahhaha !
ni som kännt mej länge (jag har blivit pluggis!)
och för er andra, det är inte specielt normalt att jag äns
är i skolan...
men jag har ändrat på mej !
bajs vva jag är grymt bra !!
idag i alla fall gick jag i skolan,
hihi, firass & ziad började bråka i matan, söta prickar ! (:
efter skolan gick jag daniel & matin ner t ica
sen va jag och daniel ute et bra tag
sen hem t han & myste sen åt vi
sen åkte vi till alsike/maltes
där fanns många söta prickar
sen åkte vi hem & pluggade & myste
sen kom mamma & hämta mej
nu sitter jag vid datorn & lysnar på musik
& saknar micke & vill att han ska komma hem ..
nu ska jag slänga in en bild, sen gå & göra nudlar !
hihi, alex, firass & matin ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0