29 januari 2010

för mej finns bara du, du & ingen annan ..
skola idag, helt okej även om daniel inte vart i skolan
första lektion hade vi lästimme men ingen lärare, haha
andra lektion kollade vi på film, mysigt !
sen biologi med ylva, de säger juh allt ....
lunch, sen låååång rast (a)
efter lunch hade vi geografi, jag ska jobba i grupp & skriva om buddhismen ..
min grupp, jag säger bara de ! daniel, emma & firass -.- kan de bli värre ????
aja, sen svenska, har nationella (:
efter skolan gick jag med jocke till ica, sen t biblan & träffa philip ..
sen tagga dom så satt & vänta på äälskling ..
jag har saknat han sjukt mkt .............
han kom i alla fall dit, sen kom mamma & hämtade oss
hem typ ätit & kollat på film !
btw så gjorde jag gymnasieval för ett tag sen, & har ÅNGEST ..


puss / Therese Ohlsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

bitch!!!!

2010-02-01 @ 23:48:07
Postat av: tessh

?

2010-02-02 @ 22:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0