28 januari 2010

betyder jag äns nåt för dej ..
skola i dag, jag fattar mej inte på vissa lärare ..
tål man inte dagens ungdomar, ska man fuck inte vara lärare ?
aja, efter skolan åkte jag till uppsala med maddis & avand
senare kom mamma & hämtade mej
åkte till stallet senare
sen nu hemma
jag har lust att börja gråta ..
jag har helgen på mej att välja gymnasium ..
& jag har 3 val men vet absolut inte alls vilket jag vill gå ..
vi har nationella prov ..
jag MÅSTE plugga t biologin ..
jag saknar daniel .. & han är bitch /:
jag små retar med på onödiga saker, så jag har fetaste
klumpen i halsen nu .. & jag tänker inte svälja ..
aja, ska smsa vidare med firass, han är den ända som
är social på kvällarna .. alla andra sover ..
i helgen är jag själv hemma .. hoppas på att daniel
blir lite friskare så jag KANSKE nån jävla gång får träffa han ..
fast de finns en bra naledning t att han är sjuk & inte
sitter vid datorn, för då får jag lysna på spotify (a)
jag älskar daniel helt klart, men jag stör mej ibland på små saker ..



pusss / Therese Ohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0