4 februari 2010

i mina ögon finns det ingen finare än dej.. jag kan inte fatta att du är min
va de meningen att jag skulle få bli den lyckliga efter allt som hänt ??
bloggen ni läser, är om en brud som aldrig vart lyckligare..

skola i dag, sov lite länge, men hade matte förata lektion,
& har räknat klar de vi skulle gjort den här veckan &
gjort matte läxan satt & efter matten hade vi isvaks bad,
& jag fick ändå inte vara med för mamma ! haha
aja, gick i skolan, jag hatar när veronica inte jobbar,
hatar vikarier .. ree ..
aja, efter skolan gick jag & älskling hem t han,
myste.. jag älskar min bebis, min min min ! <3
vid typ 6-7 drog vi ut, träffa massa, hängde på
bibblan & ica och utan för & massa..
"vilket liv, höhö"
felix kom efter ett tag
vi prata lite sen kom felix mamma & jag tiggde skjuts
hem, hihi (a) puss på min stackars pojkvän som fick gå hem..
ojojoj va mkt jag skriver, ni kmr aldrig orka läsa, hahaha !
nu har jag vart hemma ett tag, funderar på att duscha,
fast jag gjorde det i morrse ? haha, me love it !
jag ligger i sängen just nu & tänker på väldigt mkt,
typ när jag va liten, alla minnen från alla skolor,
alla barndomsvänner jag minst & aldrig kmr få tbx,
hur sjukt snygg min älskade pojkvän är, hur mkt jag
saknar mina fjortisbrudar i årsta/sb, alla minnen med
grabbsen haha, att jag vill lära mej lacka nu,
hur mkt jag saknar min BÄSTAVÄN .., hur mkt jag
saknar min pappa & hur mkt jag saknar min kisse ragge,
att jag måste byta låt innan jag slänger mina hörlurar i väggen,
att jag vill ha sommar & mantorp, att min älskade madde kmr i morgon,
& hur äckligt mkt jag sakanr henne, jag vill rida på min älskade ponny
... mkt mtk mkt mer, haha !


pusss / Therese Ohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0