20 februari 2010

jag vaknade vid 12
nu sitter jag vid datorn & lysnar på melissa horn's låtar på älsklings spotify !!
snart ska jag duscha , äta & vänta på att mamma ska komma hem
sen åker jag till älskling & sover där i dag !
sen kommer jag inte bloggar på en vecka, inte med bilder i alla fall !
för i morgon kl 9 åker jag med älskling & hans familj till sälen & åker skidor !
masssssa bilder kommer när jag kommit hem ..
och när vi kommer hem firar jag & älskling 2 månader, maddis & R.I.Pman oxå !
jag måste bara på peka att jag aldrig åkt skidor i hela mitt liv !
jenny,acce,diddis & deras mamma (acce&diddis asså) ska osså med
& jenny säger att hon inte heller kan åka, & jag hoppas att hon inte ljuger,
jag kmr va mobbad annars !
btw, ligger jag & väntar på att älskling ska vakna ...



puss / Therese Ohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0