2 februdari 2010

ärlighet varar längst, du är det finaste som hänt mej daniel ..
skola idag, tråkigt som vanligt ..
efter skolan åkte jag till uppsala t tandis ..
sen vidare till brantan, träffa amanda bebis ..
sen ner på stan, hände lite saker ....
träffa michelle mkt senare ..
sen kom mamma & hämta ..
åkte t stallet sen nordan ..
jag böt tröjja med norman ,hihi :D
jag spelade pingis med metin ,hihi :D
sen har jag så klart pussssat massssa på min äälskling :*
(linus vill att jag skulle skriva nåt coolt om han i min blogg .. men jag vete fan vad som e coolt ?
men nu får han vara nöjd, bitchen ! fast jag tycker synd om han för han har ont i armen &
har gips, :( hahahhahahahhahahahhahahaha :D biffen min lilla ängel ! (: puss )
GE TBX DEN SOMMAREN & DEN FESTEN .......... (bilden alltså)



Pussss / Therese Ohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0