18 februari 2010

det blir inte alltid som man tänker sej ..
jag tror jag insåg idag hur kär jag värkligen är i dej ..
nu i efterhand vet jag igentligen inte vad jag blev ledsen över ..
jag vet hur mkt jag hatar att gråta, ändå kunde jag inte sluta
göra det på flera timmar ..
och när jag väl slutade & tänkte att det finns ingen mening med
det här .. jag skiter i allt .. frågar jag en sak & jag får t svar: och ?
eller att andra tog reda på sanningen ..
daniel, fatta .. jag tappade andan, allt blev svart & jag vet inte vad ..
det blev ett sjukt stort tomrum ..
även om jag säger att det är okej nu, så kmr det ta
sjukt lång tid för mej att komma över det här ..
minsta lilla som händer så kan jag lova att jag kmr komma &
tänka på det här, jag vet hur jag funkar ..
men jag har aldrig i hela mitt liv gråtit så många tårar på
en dag .. och det kan jag lova med mitt liv ..
jag vet inte vad jag sak tro, men jag tror på er ..
vad hade ni själva gjort om ni va mej i den situvationen ?
ja,, jag vet inte ..
men jag har förlåtit er, för jag litar på er bråda ..
men det känns fortfarande, & det kommer ta lång tid innan
jag kommer kunna se er tsm igen ..
jag vet inte vad jag ska säga ..
men jag vill tacka allt som ställde upp idag ..
men masssssssor med kärlek t maddis & jenny !
jag vet inte vad jag hade gjort idag utan er !
daniel, du vet att jag älskar dej, annars hade jag inte
blivit såhär ledsen idag .. du betyder mer än du kan tänka dej ..
men jag hatar att jag alltid måset bli ledsen för att du ska bry dej om mej ..
men du är väl som alla andra killarna ..
men jag älskar dej för 10000 gången ..
jag vill ALDRIG leva utan dej , aldrig .. du är min, & ingen annas, FATTA !
jag vet inte vrf jag sitter och skriver massa t dej, du läser ändå inte min blogg ..
om jag inte tvingar dej att göra det ..
hur som hälst så kmr de här ta längre tid än du tror ..
men jag älskar dej daniel andersson !

I hate not being in his presence and that he always opt out of me ..
but I can not stop loving him ..
my daniel





din & värkligen ingen annas Therese Ohlsson


Kommentarer
Postat av: daniel

Jag älskar dig therese.

Jag vet inte vad som flög i mig.

Nu i efterhand så fattar jag verkligen inte hur jag kunde göra ngt sådant mot dig. känns fortfarande skit.

jag älskar dig över allt annat!



Din Daniel<3

2010-02-20 @ 16:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0