♥ 1 februari 2010 ♥

en månad
& jag kan fortfarande inte fatta att du är min på riktig
jag älskar den där grabben nåt så sjukt mkt & ett liv utan han skulle jag aldrig kunna tänka mej
therese ohlsson ♥ daniel andersson


__________________________________________________________________________________________


hejhopp min älskade blogg !
jag är den lyckliga idag !
jag & älskling firar en månad !
grattis kanske ?
maddis & alex firar oxå en månad idag, GRATTIS !
btw, så va jag i skolan idag
fick frånvaro & blev sjukt nöjd !
har bara missat 3 lektioner på 3 veckor !
& det har vart för jag missat bussen & för ett min f*tt mobil inte
velat ringa på morgonen när den ska ringa *GRRR*
aja, efter skolan gick jag & älskling ner
till ica, köpte chips & cola
sen gick vi hem t han & kolla på film &  myssste massa !
vi skulle gått på bio men det blev tyvär inte så, men vi ska gå i helgen !
micke kom dit senare, så klart !
vi drog ut & dom åkte skridskor typ
va hemma vid typ 10
duscha & sova !
jag älskar min daniel, bara så alla är medvetna om det !
på bilden är det maddis & alex !



pusss / Therese Ohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0