stilbytardag its a fjårtis time

tjoho :)
som sagt orkade jag inte skriva om dagen när jag bloggade sist :)
så får väl gör de nu :)
idag har vi haft stilbytardag i skolan, jag va fjortis :)
haha, jobbigt att känna sej som om jag gick i 8an igen ..
jag hade lite ångest där ett tag .. :/
hahahahha :)
aja, dagen va rolig i alla fall :)
efter skolan gick jag och äälskling hem t han en stund :)
sen for vi hem till mej & myste lite :)
vid 6 halv 7 kom mamma, vi åkte t stallet :)
sen vidare till rasbo och gratta robban :)
vart där typ hela kvällen, hans polare kom dit oxå,
fast jag blev ledsen att varken anders eller rikard kom, huhu :'(
hahahhahaha, driv :)
åkte hem, lämna äälskling hos han, se nu sitter jag här,
och klockan är tjugo i ett ...
i morgon ska jag upp halv 8 och fodra pollarna,
sen blir de fest på kvällen ;D
läs bloggen i morgon, har väkert hänt massa spännande då :)
bilden är från idag i skolan :)
pusssss :*


Kommentarer
Postat av: bvän

våra tröjor <33333333333

2010-04-04 @ 14:43:11
URL: http://virrilutta.blogg.se/
Postat av: Micaela

Hej! Skulle inte du kunna fixa med min bloggdesign? Typ göra en header och lite sådant? Bilder kan du ta från typ facebook eller pixbox (suddigum) eller nått.

Snälla?!

2010-04-04 @ 22:17:56
URL: http://janatuinen.blogg.se/
Postat av: tessh

virre

mej love u , jag saknar dej pruttkorv ! <33

2010-04-08 @ 13:11:30
Postat av: tessh

mickis, självklart kan jag göra det :) bara skricka din email och lösenord på sms så hittar jag på nått :)

2010-04-08 @ 13:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0