gotland dag 3 :)

gjort en massa idag
började med att vi ¨åt frulle
sen fick vi nån brun/rosa dräckt vi alla skulle ha på oss
gick utanför hotellet & där stod en ridare
gulligt
gick igenom typ hela stan till en gammal trasig kyrka
sjukt coolt !
sen hade dom nån "teater" liknande grejj, sjukt kul & bra !
sen fick vi mat, sjukt god mat !
fast jag hatar fisk, HÖLL PÅ SPY !
efter maten gick typ alla ner i källaren och fick SPRIT (:
mihihihi (:
satt och prata med massa roliga människor (:
jag fick damp på daniel för han inte svarade på mina sms,
sen upptäckte jag att det inte fanns mottagning där nere, hahaha :)
rullade hem vid ett typ ?
när jag kom till hotellet ringde jag ääääälskling !
me love it ! pusssssss

jag hatar blogg.se, jag laddar upp bilder när det funkar !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0