....

vi skulle firat 4 månader idag
men du va tydligen en sån som föll för grupptryck
och det var det sista jag trodde om dej,
jag litade på dej, när du intygade mej om att folk som snackade skit
var patetiska i dina ögon, trodde jag på dit ord,
men jag trodde tydligen fel
och nu finns det inget jag kan göra åt saken,
men jag älskar dej fortfarander
och det kmr jag inte sluta göra vare sej du vill eller inte
du va en sån som jag trodde på och litade på
men jag ska tydligen inte tro på folk alls längre
du tänkte inte äns från min sida, även om du är
den ÄNDA i knivsta som vet vad jag gått igenom..
jag blev inte ett dugg ledsen över snacket,
för jag vet själv hur mkt som e sant av det,
det ända som krossade mej va att den ända personen
jag litade på och trodde på som mest, svek mej ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0