5 september - furuvik med bästis

vaknade jätte tidigt
vi fixade oss
åkte t pappa lindmarks spelstudio typ
lysnade när dom spelade med bandet
sen åkte vi direkt t furuvik
såklart kände jag & evelina oss som hemma (aaa)
och herrigud vad jag saknade praoen..... :'/////
men men
vi träffade nanne grönvall  :)
hon hadde nord europas snyggaste byxor, tyckte jag & evelina :O
i alla fall
vi satt & kolla när dom spelade
sen träffade jag jenny&daniel :)
charly & jim :)
så jag charly & jim gic runt & kollade på djuren :)
sen massssssa :)
& gud va jag saknar alllt !!!!
ååååååh de e sjukkktt !!!! :''')
aja, senare åkte vi hem & jag somnade i bilen (A)
när vi va hemma cyklade jag & evelina t årsta &/ träffade nån
jag åkte buss t station & tog tåget hem
tack underbara bästis för allt, jag äälskar dej nåt så enormt mkt !










puss// t'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0