26-28 juni - v-ås.

jaa, då vare v-ås ! & som förväntat så skulle de bli hur kul som helst. seriöst, sunshine, jag älsakr er alla !! men såklart elvira lite mera , hihi . btw, lite ihop dgraget om helgen, dag 1 va jag elsa & elvira ner till sjön, vi hitta en båt som vi rodde ut i , sen kände vi för att bada oss lite. de va skir vartm i vattnet. sen cyklade vi halvvägs till donken, men orkade inte cykla hela fast vi nästan va framme. hhaa. dag två, va jag elvira billy charly & elsa där & åkte lite med båten, sen bada vi *MASSA*.. vi va dit flera ggr senare, men då va junås oxå med. senare på kvällen va jag elsa & challe ner t sjön, vi satt på bryggan & bada bara fötterna. sen började vi röra oss tbx, elsa gick & lag sej, sen gick elvira oxå & lag sej. sen satt jag & challe & prata vid starten, & SOMNADE under bar himmel. jag fattar inte hur jag lyckades. men aja, haha, mamma ringde vid 4 & sa att jag skulle komma & lägga mej, så challe gick hem & lag sej han oxå. men på vägen hem vajag tvungen att kolla när miffo kärringen stod & bråkade med massa gubbar, haha jag tyckte de va skit kul, sen fick jag skynda mej, de va inte specielt varmt i de blöta gräet !!! dag 3, dom körde typ & de va stek hett ute.. vi åkte & badade & de va inte kul, nån viss juås fick för sej att kasta sand på mej, så jag hade sand ÖVERALLT sen!!! sen åkte vi tbx, & kollade när dom körde. sen skulle elvira hem, charly oxå.. så fanns inte så mkt kvar att göra, så jag & mamma packade & åkte hem ..
tack för typ världens roligaste,blööötaste & varmaste helg mina sommarälsklingar !!
(de va bara en sak som saknades, & de va mina efterlängtade skåningar)


sjön :) btw, jag har jätte dålig kamera på mobilen !


sommarälsklingar !


elvira [hjärta] tessh
btw, vi firade facktiskt 2 år tsm den 26 juni ! :))<3


jag älskar dej gummssan <3

Kommentarer
Postat av: flytta inte!

aaaaa hur är din armhåla.eller är den hårig eller sandig? hihi?

2009-06-29 @ 19:09:20
URL: http://fuck me dyrty
Postat av: tessh

hahaha, skriv vem du e ist !

haha, den e SÅRIG !!! -.-

2009-07-01 @ 00:13:04
Postat av: Billyspanpizza

Faan va nice den helgen va! :D tackar för att du var me xD

2009-07-07 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0