21 juni - välkommen hem Bella.

idag åkte virre hem .. pust.. :( men vi träffas säkert snart igen ! eller vi ska ! men i alla fall, på kvällen åkte jag in till förorten & träffade bella-som presic har kommit hem från turkiet, viki,evelina,elli,tilda & nån kompis till evelina. ah & den långa historien om hur de gick till att få reda på vart dom var orkkar jag inte förklara ! men dom e BLONDA hela högen :) men vi satt vid ångelstaskolan ett tag, sen cykla vi till åstahallen, där va älsklingen min ! satt där ett braa tag.. haha, sen börja alla dra sej hemmåt, så jag & tomas gick till bussen som presic kom när vi kom till busshållsplatsen. vi åkte hem, & myste.
jag älskar dej obeskrivligt <3


utanför årstahallen - tomas,jag,elli  & (????)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0