19-20 juni - kryssning med bästavän.

  1. har inte skrivit på 2 dagar, men jag & virre har haft annat för oss. jag va in till stan & träffade älsklingen min en lite stund.
    (den 19) men i dag åkte jag & virre på kryssning från sthlm - åland på 24 timmars. vi dansade & röjjde loss ! & så får jag inte glömma att skriva att vi träffa 3 snygga brudar, hihi, vivianne,sara & lillsara. vi åkte med cindrella men vi fick inte egen hytt, men vi klarade oss ändå. virre tog mer bilder med kameran, men mitt f*cking msn funkar inte, så kan inte få bilderna, moooorrrr... men jag hittade några bilder från mobilen.
  2. jaa, vakande på båten, HELT DÄCKAD ! vi fick vänta tills klockan vart kvart över 2 för att få dansa. de e sjukt. men aja, vi gick inte & la oss för är klockan va väl 5 på morgonen eller nåt ? de tog tid att komma ur sängen, men vi va ändå tvungna att gå ner & äta frulle innan den försvan. efter de gick vi tbx till hytten & packade kläderna osv. sen gick vi ner till texfree:n där mamma&pappa va, jag fick en parfum, godis & lite annat gott. TACK !!


jag älskar dej bästavän.<3


Kommentarer
Postat av: Vivianne

aw, :) haha ja grymt jobbigt vare iaf att vänta till 2 xD menmen.. <3

2009-07-01 @ 11:11:21
URL: http://viviannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0