5 juli - myyskväll.

i dag har jag värkligen inte orkat göra mkt ! jag vaknade brevid evelina, vi åt frulle, sen cykla vi t godis lunden & köpte bland annat godis - glass - dricka ! på vägen hem kom evelinas mamma & hämta henne, så jag fick cykla hem själv. när jag kom hem duscha jag, sen satte jag mej vid tv:n med datorn & ,mobilen i knät. kollade på 3 skräck filmer & nån action film med pappa & lillebror. haha, & de va värst va alla va sociala på msn i går ;o alla skrev fan !?;s jag gick & lag mej vid 1, eller jag satt på en film, sen smsade jag med min älskade vän - hoppas det löser sej, ja vet hur jobbigt de e .... :/ jag somnade vid 2 halv 3 i alla fall. nu e klockan halv 8 på morgonen & jag har vart upe en timme, har funderat på att försöka sova igen ? puss // t'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0