4 juli - kaooous.

hejhopp alla läsare.
dagen började med att jag tog det värligt lugnt, sen vid halv 6 tiden åkta jag till salabacke & träffa tilda, vi gick t ica & träffa kim & nicke, haha, inte träffat nån av dom på månader :) va med dom en stund, sen gick jag & tilda till ica & handlade mat att grilla. & vidare till gropen där evelina & elli satt. vi började grilla & äta. efter de rörde vi oss mot årsta, resten av kvällen orkar jag inte berätta ! men vi träffa i alla fall bella vick natta (bellas kompis) david & hans kompis. sen hittade ajg min sanna kärlek, han heter magnus - de kmr bild på han :) det hände mkt som inte får stå med i bloggen - !?. vi halv två gick i alla fall jag & evelina till livetsord & åkte med tommy hem till han, vi åkte t lafsen & kollade oxå, har inte vart där sen i 5an - 6an /för er som inte vet är det en badplats i rasbokil ! vi tänkte åka till björklinge efter de, men jag & evelina va trötta, så tommy skjussa hem oss. puss // t'
  



dom 3 sista bilderna är på  min älskade magnus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0