30 juni - knivsta med bästis.

tja bloggen!
i dag vakna jag & evelina vid 11, myysigt. vi cyklade till ica & köpte frysta hallon, fanta & glass. sen cykla vi hem & när vi kom hem kom evelina's pappa & hämtade oss. så vi åkte t evelina's stall, hon red, älskar robban asså, hur söt som helst !!! :)) hihi, sen åkte vi hem t evelina & badade, hur myysigt som helst. vi slappa i solen & åt lite, sen kom mamma & hämtade oss, så först hem t rasbo & hämta en hylla(?) sen in till stan så åt vi på marians med michis & lena, sen for vi t knivsta. va där i typ 100 år haha, men jag & evelina tog oss ner till sjön & badade TOPLESS !!! :D haha, de va äckligt vatten, men värkligen hur mysigt som helst, vi har egen brygga & allt !! sen gick vi tbx till huset, sen for vi hem, & på hemvägen köpte jag & evelina MARABOU SOMMAR & REDBULL ! när vi kom hem gjorde jag två skiit goda drinkar ! sen satt vi uppe hela natten (?) & planerade, alla som undrar vad vi planerade komenterar så skriver jag sen ! haha, elelr så kollar ni min bdb, men jag kmr inte ihåg mitt gästlösen, (om ni inte har mej asså) haha. men nu ska vi chilla. puss !


evelina & tessh - jag älskar dej <3



me love it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0