2 juli - med pumba, årsta.

tjingeling! haha, i dag vaknade jag av att pappa ringde & sa att jag skulle gå upp, så sprang ner & solade, inte för att man kan sola när de e 35 grader varmt ute... menmen, jag gick in & åt, då ringde michelle & tyckte att vi kunde hitta på nåt, så jag hoppade in i duschen, sen vidare t smink skåpet osv osv. pappa kom hem & fick skjussa(stavning?) mej t bussen, men så klart så missar jag den, HAHA, så fick sitta vid busshålls platsen i 30 min. suck.. men men, min mobil e ff trasig så jag tog inte med den t stan, så michelle hade gåt ner t min buss "på station" & jag gick hem till henne. jag mötte alex där, & JAG DOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o.O
hahaha, btw jag sa att han skulle skriva t michelle att jag väntade där, så kom hon efter ett tag. vi gick ner på stan & jag köpte 3 linnen på gina & en tjocktröja på new yorker. sen tog vi bussen till årsta, först gick vi själva ett tag, sen ringde jag wikström, så han kom & höll oss sälskap, ci chilla där sen tog vi bussen hem. när vi kom hem åt vi, jag städa mitt rum sen satte vi oss vid datorn en stund, då gick jag ner & gjorde två drinkar t mej & michelle, som jag tyckte smaka skit, men hon tyckte dom va goda, så hon drack upp dom, haha. sen satt vi på en film, lejonkungen 2. sen somnade vi. puss.


ah, fjortis varning där :)

<3

tessh älskar moppen !!!!!!

tuffing :)

<3

min nya tröja - pusssssssssssss på den ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0