18 juli - åland

vaknade ganska många ggr i dag i kolla vilka som va kvar & inte kvar. men till sist hade alla åkt "trodde jag & madde" men så vare inte, för robin låg & sov i mitt rum när jag kom upp där. så vi väkte han & skicka hem han. senare kom pappa hem & vi bestämmde oss för att åka t åland, så vi gasa fullt t norrtälje & kom precis med båten. resan över va lagom, va framme vad 10 ålänsk tid typ. & direkt när vi klev av båten så kom rony björn & 2 andra i en raggar bil, så vi åkte med dom runt i stan, sen åkte vi långt ut i skogen på raggar fest. haahha, de va skiiit kul värkligen. & massa gamla fina bilar vare :) sen vid 4 på morgonen, ringde björn en taxi & vi åkte hem t han & sov. jag fick sova i nick's rum, sveriges sötaste unge , HA ! :)





puss// t'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0