12 juli - stääda .

hejhopp, idag vaknade jag vid 11 för mamma ringde & frågade vad jag skulle göra. så jag gick ner & åt frulle, sen vän tade jag på att hno skulle komma. jag fick packa ner ALLA mina saker t min polle som skulle med t nya stallet, & jag insåg att jag hade lite mkt saker som jag nog aldrig använt eller kmr använda, både nya & gamla saker ? haha. men men, vi bar in 3 skåp i trailern (stavning?) haha, sen började de regna sjukkt mkt, så vi gick in & väntade på att de skulle sluta regna. så efter 30 min så duggade det bara. dåå kom mamma på att min kanin va ute, -.- stackarn va hur blöt som helst.. :( aja, vi åkte t knivsta & lämnade sakerna, & jag hitta stallets sööötaste kissar, som har fått bebisar, men jag hitta dom inte (aa) aja, vi åkte hem & böt om, sen åkte vi ner t centurm, & då kom madde¨:D sen åkte vi & åt pizza. haha, gled runt i knivsta xD sen åkte vi hem, fast på vägen hem stanna jag & madde vi spökhuset, men vi våga inte gå in x) de va skiit läskigt. !!! aja, vi gick hem, sen har vi suttit & berättat sjuka historier för varnadra. nu ska vi sova.
puss // t'


regggggn..

kissen :))

andra kissen, hon e såhäär söt :))


puss på dej syster, jag älskar dej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0