26 december - bio

hej sötnosar (a'
i dag har jag hunnit med en del (a'
i morrse ringde pappa & väkte mej & sa
att vi skulle åka till stan & köpa kamera till
mej, hihi (a' så de va bara att gå upp & sen
försöka väcka andersson -.- haha, lataste
mäniskan som finns, men ganska söt ändå när
han sover (a' hihi, vi gick upp, sen kom pappa
då åkte vi till stan, andersson åkte med (:
köpte kamera, sen åkte vi & lämna robban,
för han skulle till björklinge till sina blöjjraggar kompisar, höhö
senare åkte jag & pappa till gränby, jag köpte
massa kul (a' träffa elli & tilda ällsklingar.. saknar er .. :/
& emelie (: sen åkte jag & pappa hem!
fixa oss, sen åkte vi båda buss in till stan, pappa skulle
på krogen, & jag skulle på bio (:
gick av vid station & träffa alex & daniel (:
gick på stan en stund med daniel, sen gick vi på bio !
höhö, vi satt där i 2 timmar typ (a'
vi såg göta kanal 3, hahahahaha !
när vi skulle hem med tågen sen så va dom inställda,
så vi åkte med sj hem, (:
pusssss !

innan bio:n

höhö, min glada pappa :D

höhö fulaste bilden, men jag e blond :O

daniel (a'

fuck you to !! (a'

bilden får avsluta !

Puss // Therese Ohlsson


Kommentarer
Postat av: Daniel

Där är ju jag föfaan :D <3

2009-12-28 @ 13:58:08
Postat av: Anonym

saknar dej också

2009-12-29 @ 00:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0