17 december - näst sista dagen ..

" jag fattar inte, har du aldrig brytt dej ? "

det va svin kalt ute i dag, specielt när jag skulle gå till skolan !!
i dag är näst sista dagen i skolan, jag tycket inte att de va länge
sen alls jag skrev att det va första dagen i skolan ..
har inte gjort mkt alls i dag.
vart t ungdomsmottagningen med lisa bebis.
nu sitter jag hemma hos linus.
i kväll ska jag typ leka med mellony, tror jag :)

avand & jocke, sööötnowsar :)))))

jocke, lisa, viktoria & jag :)

lisa,viktoria,avand,ogge,jocke & viktor :)

jag, lisa & viktoria :)

jag & lisa :)

jag & lisa, i väntan på bättre tider :)

jag & lisa, pussssssssss :)

therese ohlsson <3 lisa dahm

Puss // Therese Ohlsson




Kommentarer
Postat av: Piff

Du Puff elvira å jag måste ses snart!<3

2009-12-17 @ 15:32:56
Postat av: tessh

jaaaaa, e du hemma fr¨n thailand ? :)<3

2009-12-17 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0