12 december - lyckad kväll :)

"det börjar med att du sätter dina armar runt min nacka, börjar kyssa mej, och jag känner hur jag älskar dej!"

jaa, kvällen blev ändå ganska lyckad. eller ganska jätte lyckad ! haha, började med att jag drog hem till andersson, där va han och micke. vi tagga ut & kasta snö på varandra, HAHA! sen ner till jul markaden, hitta teden & emil, var med dom ett tag så hitta vi ripman & viktoria. va med dom hela kvällen. micke & andersson försvann. senar gick jag & viktoria till kupolen & kolla runt, va där ett ganska bra tag, sen tagga jag,andersson,strand & norman till tom, haha, va där ett tag, sen åkte jag & viktor hem t mej & hämta min dricka, åka moppe äre bästa som finns !!! haha, åkte tbx till tom, DE VA DRAGG !! haha, börja gå hem mot andersson vi ett. de va nice .. haha, tack för kvällen. underbara !



Puss // Therese Ohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0